Thursday, April 21, 2011

yucks!! geli la!!

.

Assalamualaikum..
hai k0rang! sht semuanye?..haha! cam la bl0g aku ni ramai yang baca kan?..*jgn p0y0 sgt ye cik Yatt 0i!*..tapi kalau de yang sudi singgah & baca entry2 aku, mekacih berjuta2 lem0n..

0k, xm0 merepek banyak sgt, kte berbalik pada tajuk entry..npe aku geli?..ular belit kaki?..tak, tak..meh nak st0ry..tengahari semalam, minta buah hati terchenta belikan makanan *kul 2pm tu tengahari lagikan?*..wah! makanan peberet aku lak tu..sup masih berasap2.. bijik mata terus segar, bersinar *seperti minum Inner Shine* & hampir nak terj0j0l ku0r..buka plastik sup dengan rakus & menghirup dengan lahapnya..perghh! memang nikmat..hirup lagi dan lagi dan lagi..kendian, tuang sup kat dalam nasi..makan tanpa t0leh kiri kanan depan belakang bak pelarian B0snia yang kebuluran..ced0k sup untuk kali yang ke empat puluh ratus & kelihatan sesuatu yang aneh, terapung2 kat sudu..di amati lebih dekat, yuckss! bangkai lipas yang dah k0j0l kat dalam sup yang aku hirup..terus aku berlari ke bilik air memuntahkan segala makanan tadi..sampai ke malam, aku tak lalu nak makan..nasib baik tak kena keracunan makanan & pagi tadi, aku k0mplen kat pekerja restoran tersebut..

sepatutnya, pihak Pengurusan & pekerja2 rest0ran tu @ mana2 kedai makan lain sekali pun, haruslah jaga kebersihan kedai mereka..bersihkan semua peralatan sebelum memasak @ sebelum di hidangkan kepada pelanggan..kepuasan hati pelanggan mesti diutamakan..

5 comments

Anonymous said...

crunchy x yunk? hahaha

Yatt Atasinchi said...

s0dap..cam kunyah Pringles..

Rina Rahamat said...

uuu..yuckksss..mmg gelilah..saman je restoran tu..

No name said...

kes lipas terjun bunuh diri tue...

nurezzaty jamaluddin said...

yerkk..
sumpah klu sye dah x beli kat kedai tu dah..