Tuesday, April 19, 2011

Pisang G0reng Bertukar Jadi Henp0n

.

Assalamualaikum..
wah! bet0i ke ni?..cam tak l0gik je?..*ye bet0i! aku tipu! sila cucuk mataku dengan garfu*..ish! mane de tipu..cenggini citernya, petang Jumaat lepas, d0k sembang2 sambil makan pisang g0reng panas kegemaran yang di beli 0leh b0s kesayanganku..dalam tengah sy0k2 berbual, aku terperasan gelagat b0s aku yang mana tangan sebelah kiri, membelek2 henp0n..cari n0. tel barangkali..tangan di sebelah kanan pula memegang pisang g0reng lalu di letak ke telinga..berulang kali b0s buat aksi yang sama..aku d0k tahan gelak..tiba2, b0s pandang muka aku lalu berkata, "patut la kawan heran npe xde bunyi t0ne, rupa2nye benda alah lain d0k kat telinga..terus terhambur ketawa kami bertiga sampai tak cukup nafas, siap guling2 atas karpet..emm.., bos2..sekarang, bila nampak pisang g0reng, sp0ntan teringat kat b0s..

k0rang bayangkan bila pisang g0reng ni bertukar jadi henp0n..
berjuta2 0rang akan beli beliau..

0 comments