Friday, March 25, 2011

Saya GF Dia..Lawak Ke?..

.

Assalamualaikum..

yehaa! baru muleh update bl0g..semalam, seharian menyettlekan kerja2 sampai mengabaikan makan minum..akibat terlalu lama duduk di kerusi, m0nt0t mengalami kekebasan, pinggang kekejangan..& untuk meredakan kekejangan & menenangkan fikiran yang kusut masai, aku lakukan senaman ringkas iaitu melakukan aksi gelekkan pinggang..tetiba merasa diri seperti penari dangdut..kembang lubang hidung bak ser0mb0ng kapal..perasan sungguh kan?..

0k, xm0 bebel lagi..kang menanah telinga k0rang..berbalik pada tajuk entry, tengahari kelmarin mencer0b0h sebentar ke FB si buah hati..tinjau2 berita terkini hiburan sensasi..dalam tengah2 belek membelek, tetiba terima msj dari rakan FB si buah hati..perempuan lak tu..
  rakan perempuan : uit! 
  aku : ye, die keje..de pesan?.. 
  rakan perempuan : keje pe?..pesan r0ti canai leh x? 
  aku : tgk kat pr0file die..leh..kat kedai mamak..pi la beli.. 
               (menaip dalam keaadan muncung sedepa menahan marah) 
  rakan perempuan : mrh?..die keje tukang masak eh? 
  aku : pape je la..
            (hish! byk lak cengkadak perempuan ni..geram dah sampai tahap cipan) 
  rakan perempuan : u ni mmg tau..u keje la & kasi la die main FB..
  aku : pe maksud awk?..x fhm la..
  rakan perempuan : x fhm?..awk ni 0rg Melayu ke?..@ 0rg Bangla?..
  aku : sy mmg 0rg Melayu & sy GF die..
               (nak je aku maki hamun perempuan ni tapi aku tenangkan hati)
  rakan perempuan : GF die?..hahahahahahahahaha
                               (dengan selamba badak sumbu die gelak)
  aku : knp gelak?..lawak ke?..
           (abis je ayat ni aku send, terus perempuan 2 0ffline)

lawak ke bila aku cakap aku GF si buah hati 2?..aku rasa takde unsur2 jenaka pun..tak faham aku ngan p0mpuan s0rg ni..sewel! bi0l! sawan!..!@$##%$%&^&(

5 comments

Anonymous said...

ehe. sabar yunk. relax. tu sbb nya x perlu minta password fb mate kita. nnt sakit hati. psal perempuan tu, x payah u entertained dia. buat xtahu je sudah.

Yatt Atasinchi said...

hangin jg yunk..kte ckp el0k2..die leh main2..klu dpn mata, leper muka die i tenyeh kat jalanraya..

azi nur said...

ngee....sepuk sekali~

Yatt Atasinchi said...

azi nur : bkn stkt nk sepuk, nk penyek2'n muka p0mpuan 2 smpi jd lempeng..

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

sabo..dia sj nak ngusik awak tu kut..ei ei ni nasihat yg x berapa nak betul ngeh ngeh..x yanh cemburu sgt dgn pasangan sbb nnt dia lagi notti..