Monday, February 28, 2011

kebizian Melanda, Berpisah Sementara, Rindu..

.

Assalamualaikum..

emm..aku kembali..lama tak update bl0g (eleh! bru 2 ari je, kep0h mau lebih!)..gara2 kebizian melanda diri (iy0 la 2..wat2 bizi je)..tak, tak tipu 0k..kiri kanan meja penuh ngan kertas2 yang bakal menyesakkan pale h0tak aku..huhuhu~~..kang kalau tersalah amik barang, mau kena kutuk den 0leh Cik Fifi & Cik Mimey..setahun den menahan malu..de sape2 mau tulun?..nti aku blanje mam eskrem (slurrpp! dah lama den tak menikmatinya)..this week, sume mau kasi settle..fenin2..0k, cik Yatt, yakin b0leh! Malaysia B0leh! (beng0ng kan aku?)..pasni, aku nak letak kat meja, "BUSY, PLEASE D0N'T DISTURB ME"..h0pefully, mereka2 understand situasi aku..


mulai es0k, aku kena lek keje s0rg2..bf yang terchenta, pi kursus kat KL..(h0k al0h! 3 ari cam 3 tahun)...pi kursus je tau papa, d0n't pi menyimpang lak..

0k, tata! jumpa lagi di epis0d akan datang!

p/s :~ wendu kat cik Fifi..yunk! cuti2 Malaysia ke?..


0 comments