Wednesday, February 23, 2011

Sindr0m Sawan Yang Kr0nik

.

hah!..ape?..kenapa?..bagaimana?..dimana?..ni entry aku yang ke-4?..aaaa..(ternganga luas mulut aku)..ye ke?..dush! dush! dush!  aku tumbuk pipi adik aku agar kembali n0rmal..a'a la..cam tak percaya je kan?..arini masa senggang aku banyak, s0 aku luangkan sepenuh masa kat bl0g ni..

emmm..tadi masa aku tengah khusyuk buat kerja sambil bersantai dalam bilik b0s aku, tetiba terasa panas..aku capai rem0te air-c0nd yang ade sebelah kiri & mata terarah ke skrin k0mputer, aku tekan butt0n 0N tapi xde ku0r angin..aku tekan lagi, dan lagi, dan lagi sampai ati aku yang naik panas..gggrrrrr! nape ni? aku keluar, tanya b0s aku, "b0s, nape air-c0nd ni xleh 0N? rem0te r0sak @ air-c0nd yang r0sak?"..b0s aku pandang aku & tetiba die gelak sampai x cukup nafas..siap minta supervis0r aku bagi bantuan CPR lagi..aku bengang.."nape b0s gelakkan saya?"..dengan selamba & tawa yang masih bersisa b0s aku kata, "cuba awak teng0k ape yang awak pegang tu?"..aku teng0k benda alah yang aku pegang, ya ALLAH! camne aku buleh tak perasan yang aku terambik Cordless Ph0ne?..patut la bila pegang, rasa len je..waaaa! malunya aku..rasa cam nak lari keliling taman je ni..dah mai dah sindr0m sawan aku ni..

4 comments

Anonymous said...

lain kali nk amuk tgk btul2 dulu yunk

Yatt Atasinchi said...

huhuhu! yg ckp 2 pun lebih kurang jg kan?..(:

dakpipimerah said...

berangan ni..HAHAHA

;'P

Yatt Atasinchi said...

ter-nyanyuk sdh!