Monday, January 24, 2011

sakit

.

hai peeps!

walawei! lm giler (lm ke?) x update bl0g..bz memanjang..ni pun ngular jap sementara nak tggu mkn time..arini, wlpn mengalami sakit mata, aku tetap pi k0je..rs cam nk amik MC je ni tp cian kat b0s aku 2..kang tunggang langgang 0pis di buatnya..pastu, kejap2 c0l aku, tya kat mn file sekian sekian aku letak..2 yang den maleh..cuti tp serupa x cuti..maklum la, aku ni kan pekerja cemerlang, terbilang, temberang (0pps! yang ni aku x wat 0k!)..hahaha! 0k la, xm0 membebel banyak sgt, aku pi mam dulu!

p/s :~ slmt menjamu selera semua! di mulakan dengan Bismillah, disudahi dengan Alhamdulillah..

2 comments

Anonymous said...

yunk, u busy ghiler kan sekarang neh? ape pon dont neglect yourself aite

Yatt Atasinchi said...

tq yunk!! miss u s0 much la dear!!!